Стымулюючы занятак па беларускай мове 3«А» клас Настаўнік Ластоўская Т.У.
[ Скачать с сервера (32.5 Kb) ] | 11.02.2013, 19:12 |
Стымулюючы занятак па беларускай мове 3«А» клас Настаўнік Ластоўская Т.У. Тэма. Прыстаўка Мэта: пазнаёміць з паняццем прыстаўка. Задачы: садзейнічаць фарміраванню ўменняў вызначаць прыстаўку;удасканальванню ўменняў вызначаць корань у слове; стварыць умовы для развіцця вуснай мовы вучняў, уменняў разважаць, працаваць ў групах і парах;садзейнічаць выхаванню сяброўскіх адносін. Абсталяванне: сігнальныя карткі, карткі з заданнямі, табліца, магнітафон. Тэма. Прыстаўка Мэта: пазнаёміць з паняццем прыстаўка. Задачы: садзейнічаць фарміраванню ўменняў вызначаць прыстаўку; удасканальванню ўменняў вызначаць корань у слове; стварыць умовы для развіцця вуснай мовы вучняў, уменняў разважаць, працаваць ў групах і парах; садзейнічаць выхаванню сяброўскіх адносін. Абсталяванне: сігнальныя карткі, карткі з заданнямі, табліца, магнітафон. Ход занятка I.Арганізацыйны момант. Хвілінка ветлівасці. Настаўнік: Добры дзень! Вітаю вас! Я рада вас бачыць! Я жадаю вам добрай працы, прыемнага настрою, усмешак і новых адкрыццяў. Эпіграф урока: Вучэнне- гэта радасць, Вучэнне- гэта праца, Вучэнне- гэта карысць, Вучэнне- гэта зло? Настаўнік: На працягу ўрока мы паспрабуем даследваць ролю вучэння ў нашым жыцці. Заданне №1 Знайдзі частку слова, якой адрозніваюцца роднасныя словы( прыстаўку), і вызначы яе знакам . уваход выехаць надрэзаць расказаць пераход заехаць парэзаць падказаць выхад наехаць зрэзць адказаць падыход прыехаць абрэзаць пераказаць Заданне№2 Злучы лініямі роднасныя словы. Вызначы ў іх прыстаўкі.(Работа ў парах) перанесці прыдумаў знесці выдумаў занесці абдумаў прыбег выбег падбег Заданне№3 Утвары пры дапамозе дадзеных прыставак словы.Запішы іх, вызначы прыстаўкі. пад-, вы-, пры-, раз- Заданне№4 Пры дапамозе прыставак ад дадзеных каранёў утвары новыя словы. Запішы, вызначы ў словах корань і прыстаўку.(Работа па варыянтах) -чыт, -піс, -мыць, -сад Фізкультхвілінка Заданне№5 Да дадзеных слоў падбяры антонімы. Вызначы ў словах прыстаўкі. адляцелі-____________ загарнулі-_______________ уключылі-___________ выйшлі-_________________ заклеіў-_____________ вынесла-________________ падплыла-___________ прыбяруць-______________ Заданне№6 Дапішы прыстаўкі, якія падыходзяць па сэнсе,вызначы іх знакам. ______йсці да лесу, _______маляваць на аркушы, _______ступіць на нагу, _______ бачыць у садзе, ______хаваць за дрэва, _______ехаць з горкі, ______рабіць з паперы, _______біць вазу, ______піліць палена, ______бегчы са школы. Заданне№7 Перакладзі сказы на беларускую мову і запішы, захоўваючы нормы беларускага правапісу. Вызначы ў словах прыстаўкі.(Работа ў групах) 1 група Школьники обсадили деревцами школьный пруд. Женя чисто списал предложение в тетрадь. 2 група Всё лето листья подставляли солнцу свои животики. Я отправился за пчёлками в березняк. Абагульненне : -Што называецца прыстаўкай? -Для чаго служыць прыстаўка? Рэфлексія. -Вернемся да нашага эпіграфа.Растлумачце, што для вас вучэнне? -Ці можа вучэнне быць злом? Калі? (Адказы, разважанні вучняў.) | |
Просмотров: 5851 | Загрузок: 640 | |
Всего комментариев: 0 | |