Платная група па беларускай мове 2 “В” клас Настаўнік: Шукяловіч Н.К.
[ Скачать с сервера (42.5 Kb) ] | 10.02.2013, 21:15 |
Платная група па беларускай мове 2 "В” клас Настаўнік: Шукяловіч Н.К. Тэма. Правапіс ў (у нескладовага) Мэты: стварыць умовы для вывучэння правапісу літар у-ў, замацавання ведаў, уменяў і навыкаў па дадзенай Абсталяванне: сонейкі і хмаркі для рэфлексіі, прэзентацыя, карткі з заданнямі для парнай і групавой работы, малюнкі для падарожжа, магнітафон. Платная група па беларускай мове 2 "В” клас Настаўнік: Шукяловіч Н.К. Тэма. Правапіс ў (у нескладовага) Мэты: стварыць умовы для вывучэння правапісу літар у-ў, замацавання ведаў, уменяў і навыкаў па дадзенай тэме; садзейнічаць развіццю пазнавальнай актыўнаці вучняў праз розныя формы работы і гульнявую дзейнасць; садзейнічаць выхаванню цікавасці да беларускай мовы. Абсталяванне: сонейкі і хмаркі для рэфлексіі, прэзентацыя, карткі з заданнямі для парнай і групавой работы, малюнкі для падарожжа, магнітафон. Ход занятка 1.Арганізацыйны момант. Як песню вясной жаўруковую, Шануй беларускую мову! Шануй і любі яе, родную, Каб мог ты на её заспяваць, Каб мог і зімою халоднаю Той песняй сяброў саграваць. - Пачынаем урок беларускай мовы. А пачнём з таго, што вызначым надвор’е свайго настрою. Пакажыце з дапамогай сонейкаў і хмарак, які настрой у вас у пачатку урока? 2.Паведамленне тэмы урока. Вызначэнне мэт урока. - А вось тэму урока вы даведаецеся, калі ўставіце ў словах верша прапушчаныя літары. Да…ганогі, да…ганосы, Ён за…сёды ходзіць босы. Па балоце, па л..жку, Па расістым м…ражку. (Мурог-высокая сакавітая трава) -Звярніце ўвагу на літары, якія ўставілі і вызначце тэму ўрока. -З дапамогай картак (+,-,?) давайце вызначым узровеннь вашых ведаў па гэтай тэме. + ведаю ? сумняваюся - не ведаю -Давайце паставім мэты, чаму вы павінны навучыцца на ўроку. - А для таго, каб нам з вамі было цікава, сёння мы бедзем не проста вучыцца граматна і акуратна пісаць, а яшчэ мы будзем дапамагаць лесавічку папасці дадому. Падарожжа далёкае, цікавае, але дастаткова складанае, так як на нашым шляху моуць сустрэцца розныя прыгоды і нечаканасці. Я лічу, что вы зімі абавязкова справіцеся, таму што ўсевычні нашага класа смелыя, дружныя, разумныя і знаходлівыя. - І так, падарожжа пачынаецца. Толькі ў лес мы ўвайшлі, На нас напалі камары, І тут, і тут, і тут. Далей у лесе мы блукаем Мядзведзя сустракаем. Усё ідзём, ідзём, ідзём. Перед намі вадаём. Прыгаць мы ўжо умеем. Вадаём мы адалеем. 3.Праца над тэмай урока. -Ціха, дзеці, будзьце ўважлівыя. Нехта падсцерагае Лесавічка. Хто зімой халоднай, Ходзіць злы галодны. (воўк) - Каб прадоўжыць свой шлях, трэба ўспоўніць, калі ў беларускай мове пішацца ў. (праца над правілам) - А на нашым шляху з’явілася мудрая Чарапаха з цікавымі гульнямі для вас. Ну што гуляем?. Тады ўвага. (прэзентацыя-трэнажор "Правапіс у-ў) - Уперадзе нас чакае Ўдаў. Якое ж заданне ён нам падрыхтаваў? Ён прапануе нам пагуляць у гульню "Перакладчыкі”. Неабходна перакласці словы на беларускую мову. Скамейка, учитель, девочка, прозвенел, травка, космонавт, деревце, строитель,лев, сказал, садовник, правда, волк. -Тры словы запішыце ў сшытак і падкрэсліце ў. Фізкультхвілінка - Адпачнём і выканаем танец "Полька Янка” - Мы працягваем сваё падарожжа з Лесавічком. Але ж хто да нас набліжаецца? Гэта Грыб Баравік са сваім сынішкам, які ўжо вучыцца ў грыбной школе. Ён ніяк не можа справіцца з дамашнім заданнем. Давайце дапаможам яму. Паслухайце заданне, якое вы будзеце выконваць у групах. Трэба ў словах уставіць літару ў обо у. Заданне 1 групе К..ранятка, чара..нік, крана..шчык, Я..ген, б..рак, паля..нічы, аг..рок. Заданне 2 групе Р..чка, ласта..ка. пав..чок, дрэ..ца, шпако..ня, м..хамор, ла..ка. Заданне 3 групе Тра..ка, к..ток, дзя..чынка, мат..ля, Пятр..сь, наста..нік, Магілё.. . -Праверым работу груп. - Што гэта? Возера? Як жа нам перайсці на другі бераг? А перавязе нас Кракадзіл, калі мы выканаем яго заданне. А заданне наступнае, зараз вы будзеце настаўнікамі. Вам трэба праверыць, ці ў кожным слове правільна напісаны літары ў і у. Гэту работу вы зробіце ў парах. Вавёрка Дзяўчынкі пайшлі у лес у суніцы. З імі быу сабака Тўзік. Раптам Тўзік кінуўся да хвоі. На галінках дрэуца яны ўбачылі пушыстўю вавёрку. - Праверым, як у вы папрацавалі ў ролі настаўнікаў. Фізкультхвілінка Толькі ў лес мы ўвайшлі, На нас напалі камары, І тут, і тут, і тут. Далей у лесе мы блукаем Мядзведзя сустракаем. Усё ідзём, ідзём, ідзём. Перед намі вадаём. Прыгаць мы ўжо умеем. Вадаём мы адалеем. - А хто ж чакае наперадзе? Хто ж такі ў асеннім лесе Між асінак дзвюх Сетку белую павесіў, Каб лавіла мух? (павук) - Каб выпутацца з павуціны павучка, трэба напісаць невялікі дыктант. Вожык Тата вярнуўся з лесу. Ён прынёс вожыка. Вожык ляжаў у кутку. Пеця наліў у талерку малака і паставіў каля вожыка. Раніцай Пеця занёс вожыка ў школу. - Выканаем самаправерку. Паглядзіце на экран і праверце напісаны вамі дыктант. 4. Падвяденне вынікаў урока. Рэфлексія. - Апошнюю перашкоду мы пераадолелі і Лесавічок вярнуўся дадому і таксама прапануе вам пагуляць у гульню "Збяры слова”. з у д к я й - Што Лесавічок гаворыць вам на развітанне? - Ацаніце сваю работу на ўроку. Прадоўжыце сказ. *На ўроку я працаваў…….. *Сваёй працай на ўроку я …… *За ўрок я ….. | |
Просмотров: 5807 | Загрузок: 1036 | |
Всего комментариев: 0 | |